Tiedän, että kaikki eivät asu kahden tunnin lennossa Portlandissa, Oregonissa. Ja jotkut teistä jopa asuvat siellä, joten viikonloppu Portlandissa on todennäköisesti vähemmän kiinnostusta sinulle. Mutta jos sinulla on sama maaginen yhdistelmä, joka minulla on – joukko halukkaita isovanhempia, kaksi lasta, joiden ei tarvitse hoitaa, ja puoliso, joka on hyvä varauksiin -, niin menemme. (Ja kyllä, satoi.)

Saatuaan illallisen Heidin kanssa ja katsellen hänen Portlandia koskevaa viestiä, minulla oli joitain asioita luettelossani, jonka halusin tehdä. Enimmäkseen halusin kuitenkin vain rentoutua – uudessa kaupungissa.

Majoitimme Hotel Lucian keskustassa. Portlandissa asuva kaverini Amanda oli yöpynyt siellä puolisonsa kanssa mini-getrawawayssa aikaisemmin vuonna, joten minua oli varoitettu pienistä huoneista. Onneksi edellä mainittu varauksen valmistuspuoliso oli jo pyytänyt kulmatilan, joten neljäsosamme olivat aivan täydellisiä. Hotelli Lucia on erittäin uskomaton ja keskeisellä paikalla.

Ensimmäinen ateriamme oli Clyde Commonissa, ravintola trendikkään Ace -hotellin pohjassa. Se on ihana lounas paikka, koska huomattavat ikkunat päästivät valon suoraan tyylikkääseen yhteisöpöydälle, jossa istut, luultavasti joidenkin kavereiden vieressä, koska Portlandissa kaikki miehet käyttävät partoja.

Seuraavaksi kävelimme Pearl -alueen ympäri, pysähtymällä söpöihin kauppoihin, kuten Dig ja Oblations, josta ostimme Julianin mittanauhan avainnipulle, kaksi hänen suosikki esinettään rullattiin yhdeksi.

Lepotettuaan hotellihuoneessamme noin tunnin ajan, kaverit nousivat ja suuntasimme Toro Bravolle päivälliselle, missä tunsin olevani täysin hämmästyttävä, koska niin monet lukijat mainitsivat sen 101 CookBooks.com -sivustossa. Ruoka oli hienoa, mutta rakastin todella sitä, että yläkerrassa oleva baari majoitti kaikki pöydän odottaneet. Jotenkin se oli paljon vähemmän stressaavaa kuin odottaa pöytää San Franciscossa. (Ehkä syy kaikilla keikarilla on partoja. Paitsi aviomieheni.)

Ryan ja minä pysähdyimme illallisen jälkeiseen juomaan Sauceboxissa, joka on hipsteribaari, joka tarjoaa erinomaisia ​​cocktaileja ja joitain ruokia, joita en yrittänyt. Ryan tilasi välipalan, joka sisälsi tofun, enkä syö sitä.

Seuraavana päivänä meillä oli aamiainen äidillä, jota suosittelen ehdottomasti. (Parrakas) tarjoilija oli liian innostunut kaikesta, mutta se antoi meille hyvää naurua kahvin ympäröivästä Portland Pride -tapahtumasta. Hmm, heillä on paljon kahvia ylpeyttä.

Tunnin kuluttua kävellä keskustassa, mukaan lukien tutustuminen nykyaikaisen käsityön museoon, jossa nainen oli elävä neulominen langalla, joka oli purettu joukko markkinoilta markkinoiduista vaatteista, kuten Gap ja American Eagle -paita, Resistance -elän eleet söimme lounaan Pearl -leipomossa ja meni elokuvaan. Sinun vanhemmat varmasti ymmärrämme, että emme tunteneet meidän tarvitsevan nähdä jokaista näkymää kaupungissa. Hyppääminen sijainnista toiseen tuomalla välipala -ansoja tai katsomassa kelloa oli niin vapauttava. Kaikkien muiden Ryanin lomien ja yhteisen menneisyyteni nostalgia kupli koko tavoitteettoman vaeltamisen ajan.

Kaupunkisaari Andy Garcian ja Juliana Marguilien kanssa. Se on elokuva, jonka näimme. erittäin hyvä. Ja turvallinen nähdä vanhempiesi kanssa. Pelasimme Bogglea ja maistimme sen jälkeen oluita Baileyn Tap -huoneessa. Luulen, että Ryan lyö enimmäkseen minua, mutta vain siksi, että olen opettanut hänelle, kuinka pelata niin hyvin.

Sinä yönä meillä oli illallinen Davis Street Tavernissa, jossa tilasin kampasimpukoita. Tumma suklaaleipä vanukas kardemummalla ja mustalla pippurilla jälkiruokia varten. Kyllä, se oli niin hyvä.

Aamulla Ryanin lukion kaveri Brian otti meidät hotellistamme kumppaninsa Debbien ja heidän 7-vuotiaan poikansa Hawkin kanssa. He asuivat ennen East Bayssä. Söimme herkullisempia ruokia ja saimme kuulla Brianin jalkapalloleireistä lapsille ja Debbien valokuvausliiketoiminnasta.

He pudottivat meidät kevyelle rautatieasemalle ja suuntasimme takaisin lentokentälle. Siinä kaikki.